Tuesday, January 25, 2011

Pertama Kali Berjumpa Dengan Si Dia....

Pertama Kali Berjumpa Dengan Si Dia,perasaan aku (perghhh) memang segan segan silu gilassbabiss lahh.First time kot duduk rapat-rapat dengan dia (acah acah rapat lah sangat kan).Tapi bilasudah jumpa dengan dia tadi,aku rasa tak puas.Mungkin sebab kawan kawan aku macam cilaka ituyg bahan aku kaw kaw tadi mungkin rasa tidak puas lah agak yela kan.Dan lagi satu yang aku tak tahan,pertama kali dia sebut nama aku juga "hey Iwan".Woaaahhh sangat bangga aku kan kan kan.

Kenapa aku sangat suka kat dia yah?Persoalan kan.Ini sebab-sebabnya yg aku suka sangat kat dia
  1. dia
  2. sangat
  3. comel
  4. gilass
  5. babiss
  6. lahh
p/s : Sambung kan ayat di atas itu saja.

Ini pula punca aku sangat cair,lemah,lembik or whatever lah kan terhadap si dia

  1. Percakapan dia
  2. Pandangan dia
  3. Senyuman dia
  4. Semua yang ada dekat dia membuat aku cair sama dia
Woahh jatuh cinta yang ke-100 buat aku(hahahaha.acah acah lagi).Hey kamu agar agar yahh dapat ketemu kamu lagi.Bukan senang mahu jumpa dia ini.

Itu saja lah yang aku ada pada hari ini.Woah cerita hari ini pasal gadis yew woot woot.........

No comments:

Post a Comment