Tuesday, January 25, 2011

Telefon Asyik Bertukar Tukar Saja Lah Kan

Cerita tentang TELEFON asyik bertukar tukar tidak asing lagi bagi aku.Boleh dikatakan setiap tahun bertukar tukar telefon.Hidup bukannya mahu menunjuk-nunjuk tapi memang ternyata aku terpaksa tukar telefon.Mahu tahu kan sebab apa punca aku sangat banyak gilass telefon kerana setiap tahun aku memakai telefon comfirm rosak saja kerjanya.Tu pasal lah aku terpaksa tukar dan mengumpul wang sebab stanby untuk tahun 2012 punya HAHA.

Inilah dia punca-punca menyebabkan kerosakkan telefon :-
  1. Terbaling
  2. Terhempap
  3. Terduduk
  4. Terjatuh
  5. Tersepak
  6. Terlontar
  7. Tertekan kuat-kuat button kat telefon it
Ini selalu berlaku pada diri aku.Sangat malang kan aku demi telefon duit aku setiap tahun haruss di keluar kan untuk membeli telefon yang beratus-ratus itu.

Jenis-jenis telefon yang sudah aku pakai selama 6 or 7 tahun ini :-
  1. Nokia 3310
  2. Nokia 8250
  3. Nokia 7610
  4. Nokia Xpressmusic 5130
  5. Nokia N95
  6. Nokia X5
  7. BBM Bol (acah-acah)
p/s : jaga lah telefon kalian elok-elok.Jangan kamu semua jadi seperti saya. hahaha peace

No comments:

Post a Comment