Friday, January 21, 2011

Azam 11.11.11 perlu ditunaikan juga

Apa makna 11.11.11? tertanya-tanya apa maksud yang tersirat itu. Itulah azam baru aku weyh(cari pacaran yang secocok dong).Mari sesiapa yang berani penuhi azam baru aku ini,,hahaha.
mencari pasangan memang susah sangat tetapi aku sudah ada azamkan haruslah ditunaikan.Kalau tidak tunai tunai tunai perghhhh memang aku ini tidak boleh berazam lagi kan kan kan HAHA.

Ha'a cerita sikit pasal girl ini,ada sorng gadis ini memang aku sangat sangat sangat(terlebih sangat lah kau ini iwan) aku minat.tetapi beliau sudah ada woot woot? Perghh memang aku sadiss gilass babiss punya.Mahu tahu siapa,SHHHH diam diam. mana boleh bagi tahu hahahaha(padan muka korang).Tahniah si gadis itu sudah ada yg punya dan tahniah juga kepada Si pemilik gadis itu kerana power ayat gadis tersebut(aku kalah dengan kawan sendiri) hahahaha......













No comments:

Post a Comment