Monday, January 24, 2011

Lecture bagai kan anak DATO'

Perghhh??memang aku fedup dengan lecture lecture yang perangai macam ang-jing.Boleh tipu aku hari ini.Ceritanya bermula begini,seawal awal agi tadi aku call lecture ini and then di bilang sama aku ada class.Apabila sampai di class lecture tersebut suro menunggu sekejap kat class.Korang mahu tahu,,,dah macam sardin aku tunggu lecture tuu(40 minit ada juga kot).Last last di call aku dan dia kata begini :-

lect : Iwan inform kat semua student yew yang class hari ini batal
aku : Kenapa batal pula cik?
lect : Saya ada di KL
aku : Cik kitaorg tunggu dah macam sardin tahu,40 minit juga lah menunggu cik bagaikan anak
DATO' lah kan.Bukan saya mahu kurang ajar lah tapi mahu tengaking cik depan depan.
lect : (takut dengan aku)Maaf kan saya,saya tidak sangka jadi begini
aku : ( terus letak)

Brengset kan lecture itu. Sudah tahu ada meeting bagi tahu cepat cepat tidak boleh kee? Sumpah aku dah malas masuk class dia.






P/S : Jangan biadap dengan tenaga pengajar,bersabar lahh dan jangan jadi seperti aku. Comfirm comfirm aku gagal subjek dia.Jangan nak sangat tiru gaya aku ok????














1 comment: